5 Best Love Poems in Urdu

Nobody was told, but only in my childhood we had known that poems have great importance in love and in love poems. Writing writing pen also came to nature and revolution, but
In most of the life, the advent of verse was a great love. The first poem we wrote after consciousness was that it was a half-hearted love poem. Perhaps the most loved topic of literature is love.
Here we are giving you 5 best poems of different poets for you, so that you have been planted in life and you do not have to do much Google to find the word written in urdu

اردو میں 5 بہترین محبت کی نظمیں

کوئی بھی نہیں کہا گیا تھا، لیکن صرف میرے بچپن میں ہم جانتے تھے کہ محبتوں اور پیار کی نظموں میں نظمیں بہت اہمیت رکھتے ہیں. تحریری قلم قلم بھی فطرت اور انقلاب میں آیا، لیکن
زیادہ تر زندگی میں، آیت کی آمد ایک عظیم محبت تھی. پہلی نظم ہم نے شعور کے بعد لکھا تھا کہ یہ ایک نصف دلکش محبت کی نظم تھی. شاید ادب کا سب سے زیادہ پسند موضوع محبت ہے.
یہاں ہم آپ کو مختلف شاعروں کے 5 بہترین نظم فراہم کر رہے ہیں، تاکہ آپ زندگی میں پودے لگائے جائیں اور آپ کو ہندی میں لکھا ہوا لفظ تلاش کرنے کے لئے گوگل کو زیادہ کرنا نہیں ہے.

 شعر 1: ٹوٹے  ٹوٹے ہوئ


شاعر: شمشاد بہادر

میرے پیر، میری نظم کے تحت زہریلا چائے کی پتیوں
بالوں کا داغ، گندگی سے پھنس گیا ہے، ابھی تک گرے گردن سے پھنس گیا ہے .... کچھ ایسی میری چمک مختلف مٹی میں میری طرف سے باہر آئی،
پوسٹ دوپہر میں، میرے ریبوں کی طرح منتظر ٹرینیں ہیں ... خالی بوجھ سوزش کے ساتھ ڈھانچے ہیں .... میری آنکھوں کی آنکھیں ہیں
سرد بھی ایک مسکراہٹ ہے، جو میرا دوست ہے.
کبوتروں نے ایک غضب کو ناراض کیا ... میں سمجھ نہیں سکا، رفیف کیفین کیا تھا، تو ڈر گیا، اتنا ہی ہلکا تھا، اس کا درد اس کا درد تھا.
آسمان میں گنگا کی ریتیں آئینے کی طرح مل رہی ہیں. میں مٹی کی طرح سو رہا ہوں اور کہیں چمکتا ہوں ... پتہ نہیں کہاں؟
میرا بانسری ایک کشتی کا ہول ہے - جس کا سر گیلے ہے، اسکی پھیلانے والی پھیلانے والی دھول میرے دل کی چھڑک ہے.
وہ پیدا ہوا ہے جو میری موت کو سجانے والا ہے. جس دکان میں نے کھولا، جہاں "زہر" لیبل ہنس رہے ہیں - انجکشن خانوں کے لئے ان کی محبت بڑی محبت ہے.
وہ مجھ پر ہنس رہا ہے، جو میرے ہونٹوں پر میرے ہاتھ کے ہونٹوں پر کھڑا ہے لیکن اس کے بالوں کو میری پیٹھ اور خروںچ کے نیچے دفن کیا گیا ہے.
اپنے بوسے کے صاف سائے اس کے تکیوں کے ہونٹوں سے چپکے اور کچل گئے ہیں. اس کے سینے نے مجھے پیسہ دیا اور اسے برابر بنایا.
پیاس کے پہاڑوں پر لیٹنا جہاں میں آبشار کا شکار ہوں. مجھے سورج کی کرنوں میں جلانے دو - تاکہ آپ اپنی شعلہ اور روشنی میں فاؤنٹین کی طرح رقص کرسکیں.
مجھے جنگلی پھولوں کی طرح وس سے نکال دو تاکہ وہ اپنے محرموں کو جلدی سے بوسہ لے کر بوسہ لے کر بوسہ لے سکیں، پھر ممکن ہو.
جی ہاں، آپ مجھ سے بات کرتے ہیں، جیسے میں اپنے دروازے پر بار بار چل رہا ہوں ... میرے دل کے بے شمار کمرے سے
جی ہاں، آپ مجھ سے محبت کرتے ہیں جیسے مچھلیوں کی لہروں کے ساتھ کرتے ہیں .... وہ پھنسنے کے لئے نہیں آتے ہیں جیسے ہواؤں نے میرے سینے سے کیا ہے، جو آپ مجھ سے محبت کرتے ہیں جب تک آپ مجھ سے پیار نہیں کر سکتے ہیں.
شراب، روشنی میں تحلیل اور آسمان میں مجھے لکھ اور مجھے پڑھ. عینک، مسکراہٹ اور مجھے مار ڈالو. عین، میں تمہاری زندگی ہوں
اس میں ایک فصل نہیں تھی - ایک بہت ہی سیاہ، بہت طویل بارہواں منزل ہے جو زمین پر گھیرے ہوئے تھے .... جہاں میرے پیروں کو کھو گیا تھا.
موتیوں کو برباد کرتے وقت، موتیوں کو اپنے منہ میں گھومنے لگے، میں زندگی کا جادو بن گیا. بارش تھا.
اور پھر میں نے دیکھا کہ میں صرف ایک سانس ہوں جو اس کی بوندوں میں آباد ہو چکا ہوں، جو آپ کے سینوں میں ایک چیخ کی طرح پھیل جائے گا، خرابی سے خراب ہو جائے گا.
میں اس کے پیروں پر کوئی قدامت پسند نہیں بنا سکا کیونکہ اس کے پاؤں کی سمت مجھ پر نہیں کھڑی تھی، اور اس کی آنکھوں سے میری آنکھیں کھو گئیں.

شعر 2: پریت آئے گی


شاعر: بدری ناراین

کتاب کتاب سے ہٹا دیا جائے گا
پہاڑی پہاڑی پر نوکر کھا لیں گے
اگر چور آتا ہے، تو محبت کا خط چوری کرے گا
قمار کا پیار خط شرط ہوگا
رششی صدقہ میں صدقہ طلب کرے گی
اگر باران آ رہا ہے، تو پیار کا خط گیلے ہو جائے گا
اگر محبت کا خط آگ آگ جائے گا
بینڈیٹ سے محبت حروف کے ساتھ منسلک کیا جائے گا
سانپ مر جائے گا
جھنگھر آتے ہیں اور چرن گے
کیڑے پیار کاٹتے ہیں
ہولوکاسٹ کے دنوں کے دوران Saptarshi مچھلی اور منو
تمام ویڈس محفوظ کریں
محبت کا خط محفوظ نہیں ہوگا
کوئی مدینہ کوئی مدینہ نہیں بچائے گا
کچھ چاندی کچھ سونے کو بچائے گی
میں آپ کو اکیلا بچاؤں گا کس طرح آپ کے پیارے خط کو بچانے کے
*****

نظم / Njm 3


شیخ: فیض احمد فیض

وہ لوگ بہت خوش قسمت تھے
کس نے کام کے طور پر محبت کا خیال کیا؟
یا کام سے کام
ہم زندہ رہنے میں ناکام رہے ہیں
کوئی پیار نہیں
کام محبت میں گر رہا ہے
اور کام غلط تھا
سب کے بعد، ہم نے کھلایا
دونوں نامکمل چھوڑ گئے ہیں
*****

نظم 4: ہاتھ


شاعر: کیندرھن سنگھ

اس کا ہاتھ
میرے ہاتھ میں لے کر میں نے سوچا
دنیا کے لیے
ہاتھوں کی طرح گرم اور خوبصورت ہونا چاہئے.
*****

نجم 5: کہیں اور میں شامل ہوں


شیر: سہیر لودیانوی


تاج مزار الفت آپ کے لئے صحیح ہے
آپ اس وادی رینڈی سے صحیح ہیں
کسی اور جگہ میں شامل ہوں
بازی شاہی میں غریب افراد نے کیا کیا؟
سبت کا دن جس راستہ ہے، ساتھی شاہی کے نسان
خطرناک بسوں کا سفر کیا ہوا؟
میرا مہبب قاضی الاسلام
آپ satyagraha کے علامات کو دیکھا ہے
ممتا شاہ کے تصور سے،
اس نے اپنے تاریخی جہازوں کو دیکھا ہوگا
بے شمار لوگوں کو دنیا میں مشغ ہے
کون کہتے ہیں کہ صادق اس کی زازب نہیں تھی
لیکن وہ سامان نہیں ہے
کیونکہ وہ لوگ اپنے ہی ہی جیسے تھے
یہ عمارت، عقیدار، یہ قدیمہ ہے
مولت-قلوک شہنشاہ کی غیر معمولی غلطی
دامان دررا اس انگوٹی کی انگوٹی ہے
جس میں آپ اور آزاد وادی کا خون بھی شامل ہے
میرے مالک! وہ بھی محبت کریں گے
جن کی بہو بیکشی ہے، وہ شکل جمیل ہے
ان کے پیاروں کے دلوں کو برقرار رکھنا گمنام ہے
آج تک کوئی بھی چراغ نہیں پاتا ہے
یہ جمنا کے کنارے ہیں، یہ محل
یہ مضحکہ خیز شرح اے دیوار، یہ پتھر دیکھا جا سکتا ہے.
امیر کی مدد سے اق شاہشاہ
ہم نے غریب لوگوں کا مزہ بنایا ہے.
کسی اور جگہ میں شامل ہوں
Share To:

AFS STUDIO

Post A Comment:

0 comments so far,add yours